We gaan ervan uit dat als je een bestelling hebt geplaatst en betaald, dit ook steeds wel en goed overwogen is.
Alle orders worden met veel liefde en aandacht gemaakt, zorgvuldig ingepakt en verzonden. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je aankoop of ben je niet tevreden, is het mogelijk je product(en) te retourneren., dit tot max. 14 dagen na ontvangst van je pakket.
Let wel, de retourkosten zijn steeds voor de rekening van de klant en dienen verstuurd te worden als B-post pakket mét track & trace.
Wij geven geen geld retour, u ontvangt een waardebon die u binnen het jaar terug kan besteden op onze webshop.. Eventuele kortingen die bij aankoop werden gegeven, worden ook
Hieronder volgt het stappenplan voor het retourneren van jouw order:
1. Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
- het product dient onbeschadigd te zijn, dus ongebruikt / ongedragen / ongewassen... dus geen dierenharen, geuren, pluizen, indien tags eraan,
deze er ook nog op de originele manier eraan bevestigd. maw... geen enkele draagsporen!
- oorbellen worden uit hygiënische redenen niet teruggenomen
- het product dient in de originele of indien mogelijk in gesealde verpakking retour te worden gezonden
- gepersonaliseerde items worden niet teruggenomen zoals handmade artikelen of gepersonaliseerde items
2. Stuur een mail naar info@jewelsbycharlis.be dat je je order wilt annuleren, vermeld hierbij je ordernummer en vermeld je probleem.
3. Verpak de producten weer in de originele verpakking
4. Maak een verzendlabel voor pakket aan bij Bpost mét Track & Trace met volgende gegevens: Jewels by Charlis, Ooievaarsweg 6, 9080
Lochristi (België)
5. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.
6. Zodra je retour door ons is ontvangen en aan alle retourvoorwaarden voldoet, krijg je een bevestiging per mail en en krijg je een waardebon
die je binnen max. 3 maand vanaf aanmaak waardebon retour kan besteden in onze webshop..